Close

To Smart γίνεται μεγαλύτερο με το νέο ηλεκτρικό crossover

Η Smart αποκάλυψε το #5 ηλεκτρικό crossover, το μεγαλύτερο μοντέλο που κυκλοφόρησε ποτέ το brand, το τρίτο νέο smart που αποκαλύφθηκε μετά το #1 και το #3, και καθαρά με βάση το μέγεθός του και μόνο, έρχεται να αντιμετωπίσει το Tesla Model Y.

Με συνολικό μήκος ακριβώς 185 ίντσες, έχει σχεδόν πανομοιότυπο αποτύπωμα με το παγκόσμιο best-seller της Tesla. Εισέρχεται σε μια κατηγορία που συναντά άλλα επιτυχημένα ηλεκτρικά crossover από Hyundai, Kia, Volkswagen, Ford και άλλες, επομένως πρέπει να είναι ξεχωριστό για να ξεχωρίσει και να κερδίσει αγοραστές.

Όταν η Smart παρουσίασε το #5 Concept, το οποίο είχε το σώμα παραγωγής #5, αλλά με ανυψωμένη ανάρτηση και γενική μεταμόρφωση εκτός δρόμου, πήραμε μια ιδέα του πως θα είναι το αυτοκίνητο. Φαίνεται αρκετά όρθιο από τις περισσότερες γωνίες, με ένα πιο παραδοσιακό προφίλ SUV όχι πολύ διαφορετικό από αυτό της ελαφρώς μικρότερης Mercedes-Benz EQB .

Παρουσιάζεται ως ένα ηλεκτρικό οικογενειακό crossover για τους λάτρεις της εξοχής και προσφέρει ένα διαθέσιμο πακέτο Adventurers’ Collection που προσθέτει μια ράβδο φωτισμού οροφής, προστασία κάτω από το αμάξωμα, ένα παράθυρο οροφής, πλαϊνά σκαλοπάτια και μια σκάλα στο πλάι. Ωστόσο, δεν προσφέρει παραπάνω απόσταση από το έδαφος.

Η Smart θέλει να αναδείξει το εσωτερικό του #5, το οποίο δεν είναι μόνο ευρύχωρο αλλά και γεμάτο τεχνολογία. Διαθέτει συνολικά 34 αποθηκευτικούς χώρους, συμπεριλαμβανομένου ενός μπροστινού πορτμπαγκάζ 2,5 κυβικών ποδιών και χώρου έως και 54 κυβικών ποδιών στο εσωτερικό του οχήματος, εάν διπλώσετε τα πίσω καθίσματα.

Αυτό που κλέβει την παράσταση στο εσωτερικό του οχήματος είναι η τεράστια head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας 25,6 ιντσών, η οποία συμπληρώνει ένα ψηφιακό σύμπλεγμα μετρητών 10,3 ιντσών και δύο οθόνες AMOLED 13 ιντσών υψηλής ανάλυσης, η μία από τις οποίες βρίσκεται μπροστά από τον συνοδηγό.

Τo animation infotainment δημιουργείται χρησιμοποιώντας το Unreal Engine, επομένως για να λειτουργούν όλα ομαλά σε όλες αυτές τις οθόνες, χρειάζεται πολλή επεξεργαστική ισχύς. Αυτό προέρχεται από μια ενσωματωμένη CPU και GPU οκτώ πυρήνων AMD V2000 που έχουν σχεδιαστεί τόσο για μίνι υπολογιστές όσο και για χρήση αυτοκινήτου.

Χάρη στην πλατφόρμα 800 volt, το Smart #5 μπορεί να φορτίσει γρήγορα την μπαταρία 100 κιλοβατώρων του από 10 έως 80% σε 15 λεπτά. Αυτό δίνει μια εντυπωσιακή αυτονομία 460 μιλίων, αλλά αυτό είναι στον κινεζικό κύκλο δοκιμών CLTC, που είναι γενικά αισιόδοξο. Η εμβέλειά του στον πραγματικό κόσμο πιθανότατα θα είναι πιο κοντά στα 300-320 μίλια.

Το CarNewsChina αναφέρει ότι ενώ οι λεπτομέρειες του συστήματος μετάδοσης κίνησης είναι ακόμα άγνωστες, οι βασικές εκδόσεις θα διαθέτουν έναν μόνο κινητήρα που θα κινεί τους πίσω τροχούς, απόδοσης 335 ή 358 ίππων και μια τετρακίνητη έκδοση διπλού κινητήρα με 579 ίππους. Το κορυφαίο μοντέλο θα έχει το Brabus brand και θα αυξήσει τη συνδυασμένη ισχύ της εγκατάστασης διπλού κινητήρα στους 638 ίππους.

Όλα τα #5 θα κατασκευαστούν στην Κίνα και θα πωληθούν πρώτα εκεί, αλλά η Smart σχεδιάζει να ξεκινήσει τις πωλήσεις στην Ευρώπη το 2025. Ωστόσο, με την επικείμενη αύξηση των εισαγωγικών δασμών που επιβάλλονται στα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Κίνα, το #5 μπορεί να καταλήξει αρκετά ακριβό.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top