Close

Porsche Cayenne: Η τέταρτη γενιά θα είναι ηλεκτρική – Δείτε τις πρώτες επίσημες εικόνες

H Porsche παρουσίασε επίσημα, αν και με βαρύ καμουφλάζ, την τέταρτη γενιά Cayenne, η οποία θα ανταγωνιστεί εταιρείες όπως είναι η Tesla και η Rivian, όταν κυκλοφορήσει κάποια στιγμή το 2025 ή το 2026.

Ωστόσο, η αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελών οχημάτων έχει και ένα εφεδρικό πλάνο για την περίπτωση που το κοινό δε θέλει να αγοράσει ηλεκτρικό.

Παρά το γεγονός ότι η Porche Macan είναι πλέον πλήρως ηλεκτρική, η εταιρεία δεν είναι έτοιμη να κάνει το ίδιο με την Cayenne. Αυτό σημαίνει υιοθέτηση μιας πολύπλευρης προσέγγισης προσφέροντας πολλαπλές επιλογές κινητήρων. Αυτό είναι σύμφωνο με τις τάσεις του κλάδου, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες επανααξιολογούν τα σχέδιά τους για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αφού είδαν άνιση αύξηση των πωλήσεων και σημείωσαν τεράστια κέρδη από πλευράς κερδών.

«Στα μέσα της δεκαετίας, η τέταρτη γενιά θα θέσει πρότυπα στην κατηγορία ως ένα ηλεκτρικό SUV», δήλωσε ο Oliver Blume, Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche AG. «Ταυτόχρονα, στην επόμενη δεκαετία, οι πελάτες μας θα εξακολουθούν να μπορούν να επιλέγουν από μια μεγάλη γκάμα ισχυρών και αποδοτικών μοντέλων καύσης και υβριδικών μοντέλων». Η δήλωση πρόσθεσε ότι η τρέχουσα, τρίτης γενιάς Cayenne «θα αναβαθμιστεί περαιτέρω και θα συνεχίσει να προσφέρεται παράλληλα με την τέταρτη, πλήρως ηλεκτρική γενιά».

porsche cayenne

Η αυτοκινητοβιομηχανία πουλά ήδη plug-in υβριδικά και βενζινοκίνητα Cayenne στις ΗΠΑ, την Ευρώπη, την Ασία και άλλα μέρη του κόσμου. Στις ΗΠΑ, το plug-in υβριδικό είναι διαθέσιμο με κινητήρες V6 (Cayenne E-Hybrid) και V8 (Cayenne Turbo E-Hybrid) και έχει αυτονομία WLTP 56 μιλίων. Οι αριθμοί EPA του δεν είναι ακόμη διαθέσιμοι.

Το ηλεκτρικό Cayenne θα χρησιμοποιεί το ίδιο Premium Platform Electric (PPE) με άλλα πολυτελή ηλεκτρικά μοντέλα του Ομίλου Volkswagen, όπως το Macan EV και το Audi Q6 E-Tron. Και τα δύο έχουν λάβει γενικά εξαιρετικές κριτικές μέχρι στιγμής. Χάρη στην αρχιτεκτονική των 800 volt του PPE, το Macan EV μπορεί να φορτίσει στα 270 κιλοβάτ και είναι ικανό να προσθέσει εύρος 10-80% σε 21 λεπτά, επομένως περιμένετε παρόμοια απόδοση φόρτισης και από το Cayenne EV.

Οι μέχρι στιγμής εικόνες teaser δεν δίνουν πολλά, εκτός από τους αγωγούς ψύξης που μοιάζουν με την 911 μπροστά και το γεγονός ότι διατηρεί παρόμοια σιλουέτα με την τρέχουσα Cayenne που κινείται με αέριο.

Ωστόσο, η Cayenne EV πρόκειται να φτάσει σε μια εποχή που η Porsche περιορίζει τα κάποτε φιλόδοξα σχέδιά της για ηλεκτροκίνηση. Η αυτοκινητοβιομηχανία ανέμενε προηγουμένως ότι τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα θα αντιστοιχούσαν σε περισσότερο από το 80% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων μέχρι το 2030. Αλλά η Porsche είπε στο Reuters αυτή την εβδομάδα ότι τώρα εξαρτάται από τη «ζήτηση των καταναλωτών και την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης».

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top