Close

Hyundai και LG ανοίγουν το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών στην Ινδονησία για οικονομικά ηλεκτρικά οχήματα

Η Hyundai άνοιξε το πρώτο εργοστάσιο κυψελών μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα στην Ινδονησία σε συνεργασία με την LG Energy Solution καθώς αναπτύσσει την παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού της.

Το εργοστάσιο θα προμηθεύει κυψέλες για πάνω από 150.000 ηλεκτρικά των Hyundai και Kia με ανταγωνιστικές τιμές, ξεκινώντας με το νέο Kona Electric.

Τον Μάρτιο του 2021, η Hyundai συνεργάστηκε με την LG για να κατασκευάσει ένα νέο εργοστάσιο μπαταριών κοντά στην πρωτεύουσα της Ινδονησίας.

Η Hyundai και η LG επένδυσαν 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια για μερίδιο 50/50 στο εργοστάσιο. Η συνεργασία, «HLI Green Power», θα εξασφαλίσει «σταθερή προμήθεια μπαταριών EV σε ανταγωνιστική τιμή για τα επερχόμενα BEV», σύμφωνα με τη Hyundai.

Ως μέρος του προγραμματισμένου SOP του 2024, το εργοστάσιο άνοιξε την Τετάρτη, ένα σημαντικό ορόσημο για την Ινδονησία και τη Hyundai.

Το εργοστάσιο έχει 10 GWh ετήσια χωρητικότητα μπαταρίας, η οποία είναι αρκετή για να τροφοδοτήσει περισσότερα από 150.000 ηλεκτρικά οχήματα. Η Hyundai ανακοίνωσε επίσης ότι θα ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή του νέου Kona Electric στη χώρα. Το νέο Kona θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα που τροφοδοτείται από τις νέες κυψέλες.

Μετά την έναρξη της δοκιμαστικής παραγωγής το δεύτερο εξάμηνο του 2023, το εργοστάσιο παράγει στοιχεία μπαταρίας από το δεύτερο τρίμηνο του 2024.

Οι νέες κυψέλες θα εγκατασταθούν σε διάφορα μοντέλα Hyundai και Kia, ξεκινώντας από το νέο Kona Electric. Το νέο Kona είναι το δεύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που παράγεται στο εργοστάσιο της Hyundai στην Ινδονησία, μετά το IONIQ 5.

Με δυνατότητες μεγάλης εμβέλειας και γρήγορης φόρτισης σε προσιτή τιμή, η Hyundai είπε ότι η στρατηγική είναι «να προωθήσει το Kona Electric ως το αντιπροσωπευτικό ηλεκτρικό όχημα της Ινδονησίας».

Η Ινδονησία έχει τεράστιες δυνατότητες για ηλεκτρικά οχήματα. Διαθέτει το μεγαλύτερο απόθεμα νικελίου στον κόσμο και είναι η τέταρτη πιο πυκνοκατοικημένη χώρα στον κόσμο. Επιπλέον, η Ινδονησία στοχεύει να κατασκευάζει 600.000 ηλεκτρικά οχήματα ετησίως έως το 2026 ως μέρος του σχεδίου της για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν μόνο το 2% περίπου της αγοράς αυτοκινήτων της Ινδονησίας, αλλά αναμένεται να φτάσουν σε διψήφιο μερίδιο μέχρι το 2030.

Η Hyundai αναμένει να ενταθεί ο ανταγωνισμός από κινέζους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων χαμηλού κόστους όπως η BYD, καθιστώντας το εργοστάσιο βασικό μέρος της στρατηγικής της. Η BYD παρέδωσε επίσης την πρώτη της παρτίδα 1.000 αυτοκινήτων στην Ινδονησία αυτή την εβδομάδα.

Η Hyundai παρουσίασε το χαμηλού κόστους Inster EV (Casper Electric στην Κορέα) για την Ευρώπη την περασμένη εβδομάδα, το οποίο θα ξεκινά από κάτω από 25.000 ευρώ. Παράλληλα, το νέο EV3 της Kia, που ξεκινά από 30.700 $ (42,08 εκατομμύρια KRW), έχει ήδη εξασφαλίσει περισσότερες από 10.000 κρατήσεις στην Κορέα.

Στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις ηλεκτρικών της Hyundai σημείωσαν νέο ρεκόρ το δεύτερο τρίμηνο. Το IONIQ 5 της Hyundai συνέχισε το σερί του, με 18.728 μοντέλα που πωλήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2024, αυξημένα κατά 37% σε σύγκριση με πέρυσι.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top