Close

H Tesla ανακαλεί χιλιάδες Model X γιατί ξεκολλάνε εξαρτήματα

Η Tesla προχώρησε σε ανάκληση περισσότερων από 9.100 SUV Model X την Τετάρτη για ένα ζήτημα που αφορά το διαχωρισμό του εξοπλισμού από το όχημα, σύμφωνα με ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε στο διαδίκτυο από την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας.

Το ζήτημα επηρεάζει το μοντέλο του 2016 και εκτιμάται ότι αφορά το 10% αυτών των οχημάτων, σύμφωνα με την εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

«Το Model X είναι εξοπλισμένο με ένα καλλυντικό απλικέ στο μπροστινό μέρος της οροφής ακριβώς πίσω από το παρμπρίζ, γνωστό ως μπροστινό απλικέ, καθώς και ένα απλικέ στο κέντρο της οροφής ανάμεσα στο επάνω τζάμι της οροφής της πόρτας γεράκι, γνωστό ως απλικέ σπονδυλικής στήλης», εξηγεί η έκθεση ανάκλησης ασφαλείας.

«Και τα δύο απλικέ προσκολλώνται στο όχημα με χρήση ουρεθάνης», συνεχίζει η αναφορά. «Εάν η διεπαφή απλικέ-ουρεθάνης δεν έχει αστάρι, τότε, με την πάροδο του χρόνου, η πρόσφυση μπορεί να εξασθενήσει, προκαλώντας το διαχωρισμό της απλικέ από το όχημα».

«Πριν από τον διαχωρισμό, ένα απλικέ χωρίς αστάρι μπορεί να δημιουργήσει ανιχνεύσιμο θόρυβο μέσα στην καμπίνα είτε για σύντομο είτε για παρατεταμένο χρονικό διάστημα. Ξεχωριστά, ο πελάτης μπορεί να παρατηρήσει ότι το απλικέ χαλαρώνει», εξήγησε ο Tesla στην ειδοποίηση ανάκλησης.

Η ειδοποίηση που δημοσιεύτηκε από την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας σημειώνει ότι η Tesla ξεκίνησε για πρώτη φορά μια εθελοντική ανάκληση στις 17 Νοεμβρίου 2020, για το ίδιο ακριβώς ζήτημα. Αλλά η αυτοκινητοβιομηχανία πιστεύει τώρα ότι δεν εντόπισε όλα τα αυτοκίνητα με αυτό το πρόβλημα εκείνη τη στιγμή.

Η μέθοδος επιθεώρησης ήταν να τραβήξουμε το απλικέ με μέγιστη δύναμη 60Ν. Οι εφαρμογές που διατηρήθηκαν μετά την επιθεώρηση έλξης προσδιορίστηκαν ότι πληρούν τις προδιαγραφές και δεν αντικαταστάθηκαν. Οι εφαρμογές που έδειξαν οποιαδήποτε ένδειξη μετατόπισης ή διαχωρισμού από τον δεσμό ουρεθάνης μετά την επιθεώρηση έλξης θεωρήθηκαν ότι δεν πληρούσαν τις προδιαγραφές και αντικαταστάθηκαν.

Μετά την αρχική ανάκληση, ο Tesla προσδιόρισε ότι είτε η δύναμη έλξης επιθεώρησης είτε η θέση και ο αριθμός των θέσεων όπου εφαρμόστηκε δύναμη έλξης δεν επαρκούσαν για τον ακριβή προσδιορισμό όλων των περιπτώσεων στις οποίες το εξάρτημα ενδέχεται να κινδυνεύει από διαχωρισμό.

Το Reuters επισημαίνει ότι πολλές από τις ανακλήσεις της Tesla περιλαμβάνουν συνήθως μια επιδιόρθωση που μπορεί να παραδοθεί over-the-air με μια ενημέρωση λογισμικού. Αλλά αυτή η νέα ανάκληση είναι μία από τις σπάνιες περιπτώσεις όπου θα χρειαστεί να πραγματοποιηθεί φυσική επιθεώρηση και επισκευή διά ζώσης.

«Αν και δεν γνωρίζουμε τυχόν ατυχήματα ή τραυματισμούς που προκύπτουν από αυτήν την κατάσταση, εάν η απλικέ διαχωριστεί από το όχημα ενώ οδηγείτε, θα μπορούσε να δημιουργήσει οδικό κίνδυνο για τους οδηγούς που ακολουθούν και να αυξήσει τον κίνδυνο τραυματισμού ή σύγκρουσης», ανέφερε η Tesla στην ειδοποίηση.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top