Close

Ford: Έχει πατέντα για ένα σύστημα που φέρνει διαφημίσεις μέσα στο αυτοκίνητό σας

Η Ford έχει μια πατέντα για ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να διοχετεύει διαφημίσεις είτε στην οθόνη ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου σας είτε στα ηχεία του.

Όλα γίνονται αυτόματα και ανάλογα με την αντίδραση του οδηγού ή του επιβάτη, το σύστημα μπορεί να αποφασίσει να παίξει περισσότερες ή λιγότερες διαφημίσεις.

Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, το οποίο κατατέθηκε στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των Ηνωμένων Πολιτειών (USPTO) τον Φεβρουάριο του 2023 αλλά δημοσιεύτηκε στα τέλη του περασμένου μήνα, περιγράφει λεπτομερώς πώς λειτουργεί το σύστημα διοχέτευσης διαφημίσεων.

Aξίζει να υπενθυμίσουμε εδώ ότι το γεγονός ότι υπάρχει αυτή η πατέντα δε σημαίνει ότι η Ford θα τη χρησιμοποιήσει.

ford

Σύμφωνα με την πατέντα, πριν από την αναπαραγωγή μιας διαφήμισης –είτε βίντεο είτε ήχου– το σύστημα συλλέγει πληροφορίες όπως η ταχύτητα του οχήματος, η θέση GPS και ο προορισμός που έχει οριστεί στο σύστημα πλοήγησης. Στη συνέχεια, βγάζει μια διαφήμιση από έναν πάροχο υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου.

Το σύστημα μπορεί επίσης να παρακολουθεί τα επίπεδα ήχου μέσα στο αυτοκίνητο και τον ρυθμό μιας συνομιλίας για να αποφασίσει εάν μπορεί να αναπαραχθεί μια ηχητική διαφήμιση όταν υπάρχει παύση στην ομιλία ή μια διαφήμιση βίντεο όταν οι άνθρωποι μέσα συνομιλούν.

Επιπλέον, ο ρυθμός αναπαραγωγής των διαφημίσεων μπορεί να αλλάξει ανάλογα με την τοποθεσία του αυτοκινήτου, όπως όταν οδηγείτε σε σχολική ζώνη ή τη λειτουργία οδήγησης. Σε λειτουργία εκτός δρόμου ή σπορ, το σύστημα θα μπορούσε να περιορίσει τον αριθμό των διαφημίσεων επειδή υποθέτει ότι ο οδηγός θέλει να εστιάσει περισσότερο στο δρόμο.

Ακόμα, το σύστημα μαθαίνει να παίζει περισσότερες ή λιγότερες διαφημίσεις ανάλογα με το πώς αντιδρούν οι χρήστες, είτε πατώντας στην οθόνη του infotainment είτε δηλώνοντας τη δυσαρέσκειά τους.

Στην περιγραφή του διπλώματος ευρεσιτεχνίας, η εταιρεία λέει ότι «τέτοια συστήματα και μέθοδοι παρέχουν περαιτέρω την αντίθετη δύναμη από τη φυσική κλίση του χρήστη να αναζητά ελάχιστες ή καθόλου διαφημίσεις», επομένως μοιάζει δύσκολο να χρησιμοποιηθεί στα αυτοκίνητα της εταιρείας.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top