Close

Waymo και Hyundai συζητούν συνεργασία για αυτοοδηγούμενα οχήματα

Η εταιρεία αυτοοδήγησης Waymo, που ανήκει στην Alphabet, φέρεται να βρίσκεται σε συζητήσεις με τη Hyundai σχετικά με μια πιθανή συνεργασία για την κατασκευή αυτοοδηγούμενων οχημάτων, όπως ανέφερε ένα τοπικό μέσο ενημέρωσης την περασμένη εβδομάδα.

Η νοτιοκορεατική έκδοση Electronic Times ανέφερε την είδηση ​​την Πέμπτη, σημειώνοντας ότι αξιωματούχοι από κάθε εταιρεία είχαν ήδη πραγματοποιήσει τρεις συναντήσεις για να αξιολογήσουν τα σχέδια χρήσης του Hyundai Ioniq 5 για τα οχήματα χωρίς οδηγό επόμενης γενιάς της Waymo. Η έκθεση ανέφερε επίσης ότι οι αξιωματούχοι εξετάζουν το Ioniq 5 ως πιθανή αντικατάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων από την Geely’s Zeekr, με την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Waymo που σχεδιάζει επί του παρόντος να συνεργαστεί στην πλατφόρμα επόμενης γενιάς.

Σε μια δήλωση στο Reuters, η Waymo αρνήθηκε να σχολιάσει την αναφορά, αλλά είπε ότι η εταιρεία εξακολουθεί να αναπτύσσει την πλατφόρμα Zeekr όπως είχε προγραμματιστεί:

«Θα αρνηθούμε να σχολιάσουμε εικασίες, αλλά μπορώ να μοιραστώ ότι εργαζόμαστε σκληρά για την επικύρωση του Waymo Driver 6ης γενιάς στην πλατφόρμα Zeekr και σκοπεύουμε να το εισάγουμε στον στόλο μας όταν είναι έτοιμο».

H Zeekr απάντησε επίσης στην έκθεση, λέγοντας ότι τα σχέδια για τη συνεργασία Waymo παρέμειναν αμετάβλητα:

«Δεν υπάρχει καμία αλλαγή στη συνεργασία του Zeekr με την Waymo. [Εργαζόμαστε] ενεργά μαζί για να αναπτύξουμε τα οχήματα».

Η Waymo προσφέρει επί πληρωμή βόλτες χωρίς οδηγό σε μονάδες Jaguar I-Pace, αν και η εταιρεία ανακοίνωσε την επόμενη γενιά πλατφόρμα Zeekr, που ονομάζεται Driver, τον περασμένο μήνα. Η υπηρεσία Waymo One επεκτείνεται επίσης σε όλη την Καλιφόρνια φέτος, με την εταιρεία να μην απαιτεί πλέον από τους χρήστες στο Σαν Φρανσίσκο να συμμετάσχουν σε μια λίστα αναμονής προτού χαιρετίσουν τις βόλτες, και τώρα λειτουργεί υπηρεσίες σε μια χούφτα γειτονιές του Λος Άντζελες.

Οι δηλώσεις γίνονται καθώς οι ΗΠΑ και άλλες χώρες εξετάζουν υψηλούς δασμούς εισαγωγής σε κινεζικά ηλεκτρικά και υλικά μπαταριών, με την κυβέρνηση Μπάιντεν να θέτει σε ισχύ έναν φόρο 100% στις εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων από τη χώρα στις 27 Σεπτεμβρίου. Την Πέμπτη, οι αναφορές πρότειναν επίσης ότι αξιωματούχοι από την Κίνα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) κατέληξαν σε συμφωνία για χαμηλότερους φόρους εισαγωγών από τον αρχικό προγραμματισμό, φθάνοντας τώρα σε περίπου 35,3 τοις εκατό στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα.

Οι φήμες έρχονται επίσης καθώς άλλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της Tesla και της θυγατρικής Cruise της General Motors (GM), προσπαθούν να λανσάρουν τις δικές τους πλατφόρμες αυτόνομης οδήγησης. Την περασμένη εβδομάδα, η Cruise ανακοίνωσε τα σχέδιά της να ξεκινήσει ξανά τις δοκιμές αυτόνομης οδήγησης αργότερα αυτό το φθινόπωρο, μετά την αναστολή της άδειας αυτοοδήγησης της εταιρείας μετά από ένα ατύχημα που αφορούσε έναν πεζό και ένα από τα ρομποταξί της τον περασμένο Οκτώβριο.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top