Close

Η Nissan δοκιμάζει νέα βαφή με ηλεκτρομαγνητικά κύματα για να διατηρεί χαμηλά τη θερμοκρασία

Η Nissan εργάζεται σε έναν νέο τύπο εξωτερικής βαφής αυτοκινήτου που χρησιμοποιεί ηλεκτρομαγνητικά κύματα για να διατηρεί την επιφάνεια και το εσωτερικό πιο δροσερό.

Αν και βρίσκεται ακόμα στη φάση δοκιμών, τα προκαταρκτικά αποτελέσματα φαίνονται πολλά υποσχόμενα.

Η αυτοκινητοβιομηχανία συνεργάζεται με την Radi-Cool, μια εταιρεία που ειδικεύεται στα προϊόντα ψύξης. Το ακτινοβόλο χρώμα δεν είναι μια νέα ιδέα, καθώς χρησιμοποιείται σε κτίρια εδώ και χρόνια για να βοηθήσει τους ανθρώπους και τα πράγματα να είναι πιο δροσερά μέσα. Όμως, όπως εξηγεί η Nissan, αυτές οι εφαρμογές απαιτούν ένα πολύ παχύ χρώμα που δεν έχει την ίδια αντοχή ή λάμψη με ένα φινίρισμα αυτοκινήτου. Μεταξύ άλλων, εφαρμόζεται με ρολό.

Αυτή η νέα φόρμουλα έχει σχεδιαστεί για χρήση σε πιστόλια ψεκασμού και λειτουργεί με διαφανείς τελικές επιστρώσεις. Ωστόσο, εξακολουθεί να είναι ένα παχύρρευστο χρώμα – έξι φορές πιο παχύ από μια τυπική βαφή αυτοκινήτου. Μέσα στο μείγμα υπάρχουν δύο στοιχεία μικροδομής που συμβάλλουν στην ψυκτική του ικανότητα. Το πρώτο έχει σχεδιαστεί για να αντανακλά τις ακτίνες κοντινής υπέρυθρης ακτινοβολίας, ένας συνηθισμένος τρόπος για να μειώνεται η θερμότητα. Το δεύτερο στοιχείο δημιουργεί ηλεκτρομαγνητικά κύματα που δεν αντανακλούν τις ακτίνες του ήλιου αλλά στην πραγματικότητα τις εξουδετερώνουν. Βοηθά στην αποφυγή μεταφοράς θερμότητας σε άλλα μέρη του αυτοκινήτου.

nissan

«Το όνειρό μου είναι να δημιουργήσω πιο δροσερά αυτοκίνητα χωρίς να καταναλώνω ενέργεια» εξήγησε ο Δρ. Susumu Miura, ο ανώτερος διευθυντής αυτού του project. «Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στην εποχή των ηλεκτρικών οχημάτων, όπου το φορτίο από τη λειτουργία κλιματισμού το καλοκαίρι μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην κατάσταση φόρτισης», είπε.

Η Nissan δεν εξηγεί τις περιπλοκές της βαφής ή τον τρόπο που δημιουργούνται τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα, αλλά τα αποτελέσματα είναι αρκετά πειστικά. Οι συγκρίσεις δείχνουν πτώση θερμοκρασίας 12 βαθμών Κελσίου στα αυτοκίνητα που φορούν το ειδικό φινίρισμα. Αυτή είναι μια μέτρηση της εξωτερικής επιφάνειας, αλλά το εσωτερικό ήταν επίσης πιο δροσερό κατά 5 βαθμούς Κελσίου.

Η ανάπτυξη είναι σε εξέλιξη με τη Nissan πιθανότατα να θέλει να κάνει το χρώμα ακόμα πιο λεπτό για ευκολότερη εφαρμογή. Εάν καταλήξει στην παραγωγή, πιθανότατα θα προορίζεται για οχήματα ειδικής παραγγελίας.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top