Δεν περιμένει κανείς να δει να κρύβεται κάτω από το καπό ενός τέτοιου κλασικού petrolhead οχήματος ένας ηλεκτροκινητήρας, αλλά με το σύστημα eCrate της Chevrolet όλα γίνονται. Το Blazer του 1977 μπορεί έτσι να μπει στη σύγχρονη εποχή, χωρίς να ρυπαίνει το περιβάλλον.
Η Chevrolet έχει δημιουργήσει τον κινητήρα eCrate, ο οποίος μπορεί να προσαρμόζεται σχετικά εύκολα σε οχήματα που μέχρι σήμερα είχαν στο εσωτερικό τους έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το κιβώτιο είναι εδώ καινούριο, η ονομαστική απόδοση του ηλεκτρικού κινητήρα είναι οι 200 ίπποι, ενώ η ροπή στρέψης αγγίζει τα 360 Nm, στοιχείο που δείχνει ότι το βαρύ όχημα δεν θα έχει περιορισμούς στην κίνηση.
Η Chevrolet ολοκληρώνει την μετατροπή με την τοποθέτηση της συστοιχίας μπαταριών στο χώρο αποσκευών, καταφέρνοντας να χωρέσει εκεί μία μπαταρία 60 kWh. Ο λόγος που μπήκε η εταιρεία σε όλο αυτό τον κόπο δεν ήταν άλλος από το να επιδείξει τον ευέλικτο χαρακτήρα του κινητήριου συνόλου eCrate, καθώς και να δημιουργήσει σταδιακά ένα μέρος ζήτησης για την μετατροπή συμβατικών οχημάτων σε ηλεκτρικά, με σχετικά χαμηλό κόστος.